vrijdag 10 augustus 2012

Vakantie alweer voorbij.....

En dan is de vakantie alweer voorbij......
Wat is het snel gegaan deze 6 weken. En hoe geweldig is het dat we op de eerste week na  elke week nieuwe gasten mochten begroeten! Beiden hebben we genoten van de vakantie met ons gezin en de rust gepakt die we nodig hadden.
Marjo heeft nog 2 dagen vakantie en maandag weer met z'n tweetjes aan de slag in de pipowagen.
Ging prima alleen, maar samen is toch echt wel leuker!

Dit jaar voor het eerst apart van elkaar vakantie gehad Marjo en ik.
Ik de eerste drie weken (twee weken glamperen op de Heijgraaf in Woudenberg) en daarna Marjo (echt kamperen met de vouwwagen in Bloemendaal , heerlijk aan de zee)
En in die drie weken dat Marjo vakantie had hebben we met ons gezin een week in haar huis gewoond.
En van daaruit naar mijn werk in het Maasziekenhuis in Boxmeer gegaan.
Werken en toch ook vakantie, want haar huis is een heerlijke plek om te zijn!

Morgen een speciale dag......mijn laatste werkdag in het ziekenhuis als partimer.....
Voortaan oproepkracht in het ziekenhuis en een klein contract als kinderverpleegkundige bij de Kinderthuiszorg.
Een hele verandering, het voelt nog raar en onwerkelijk.
Maar meer regelmaat, minder uren, hierdoor meer thuis voor gezin en pipowagen....ruimte creeren voor nieuwe ideeen voor warm welkom......een nieuw avontuur....zo voelt het ......
Zodadelijk cupcakes bakken voor mijn lieve collega's, want trakteren (in warm welkom-stijl) hoort erbij!

......grappig, blog is Marjo d'r stukje, ik de twitter, toch leuk om een keer zelf iets op het blog te schrijven....

Liefs, Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten